Søg i denne blog

torsdag den 17. februar 2011

Det siger man da ikke

På vejen hjem fra dyrlægen i dag, mødte vi en mand og hans lille hund, som viste sig at være 10 mdr.

Den gøede og gøede med sin lille mund - ville så gerne lege og turde bare ikke, så 5 poteskridt frem og 2 meter baglæns.

Min lille franskmand stod bare tålmodigt og ventede på kontakt.

Manden fortalte at det problem havde været der altid - hunden havde stort set kun ville lege med 2 hunde i sit liv.

Synes da det var lidt synd for ejeren, så som den forstående bulldog-ejer jeg er :-), så slog jeg hans hunds reaktion hen med at den nok var bange for de store ører og stirrende øjne, som en fransk bulldog kan have..

Jeg forslog at vi satte os ned på hug sammen med hundene og det gjorde vi - og så var det han sagde om min bulldog:

"Ja, den kan da godt se lidt modbydelig ud hernede fra"


Det siger man da ikke til folk



3 kommentarer:

  1. Det det siger man altså ikke om smukke Robban!

    SvarSlet
  2. tror du ikke han mente den ser sur ud :) hehe... det er det min bedste mener når hun siger det :D

    SvarSlet
  3. Det kan man da ikke sige om en af verdens sødeste hunderacer;O)

    SvarSlet